Really thick

Träffade högsta chefen på jobbet nu. Jag ser ju honom rätt sällan då jag jobbar nätter och han dagar.
Trodde han skulle va på mig om mitt skägg... Och det va han. Men inte på det sättet som jag trodde han skulle va...
Han tyckte det va rätt fräckt. Jag hade väntat mig en "Nu jävlar måste du raka dig för fan"-inställning, men icke.
Istället sa han "Jag ser fram emot att få se dig i april när det blitt ännu längre"
För jag måste tyvärr raka mig i april. Då har jag haft mitt körkort i 10 år och måste ta ett nytt foto.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: trollpackan

Ja, det blir inte alltid som man har förväntat sig och det kan ju vara kul!;)

Postat av: Lunken

Vem har sagt att du måste raka dig för körkortet?

2007-12-13 @ 00:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback