Sicken helg

Då va den helgen avklarad och mina vader har sagt upp sig efter allt springandes i trappor.
Gå i en trappa är jobbigt i vanliga fall... Lägger man till det faktumet att man bär på en låda märkt kokböcker (jo.. plural) så känns arkebusering som ett ganska soft alternativ.

Resan ner till Halmstad va lite smått dryg också.. Hade vart uppe i lite över ett dygn.
Armén hade skickat ut 15 skvadroner från 5'te Blöjbataljonen i åldrarna 4 månader till 9 år. Jag gjorde fuck-you tecken och tryckte in hörlurarna och dundrade igång min Mp3 spelare och smakade på segerns sötma.
Batteriet tog slut.

Fiendens anfall va hänsynslöst. Flygande lego och barnskrik i över en timma. Runt 13:30-tiden mattades fiendens bombardemang av lite på grund av sova-middags-timmen anlände.
Jag samlade mina sista krafter och lyckades härda ut hela vägen ner.. Usch.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Jag jobbade som flyttkille i över 4 år... lid med mig! =)

2007-12-03 @ 00:45:02
Postat av: FeddE

Du gjorde det frivilligt ;)

2007-12-03 @ 08:29:59
Postat av: KoskenkorvA

När syrran ber om nått så gör man inget frivilligt ;)

2007-12-03 @ 14:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback