TV6 and memory loss deluxe

Säg vad man vill om TV6 men dom gör fan bra trailers om kommande filmer. Jag garvar varenda gång jag ser dom. Lite som att de själva vet om att de bara har råd att visa skitfilmer med Steven Segal och Jean-Claud van Damme... Men gör ändå det bästa av skiten.

Läste lite på min absoluta favoritsida Aftonbladet. En ständig källa av lögner, romanser och kupper. Lite som den gamla klassiska såpan Tre Kronor.
Undra vad Abby gör nu för tiden.

I alla fall.

Det är ju en tjomme i England som gled in i ett par flipflops på en polisstation i London och sa "Tjabba, jag kan va listad som saknad.. Eller död. Who knows?"
Han har inget minne av vad som har hänt de senaste 5 åren eller vad det nu är. Och nu har hans fru så mystiskt flytt landet precis innan han själv kom tillbaka.
Det luktar lite försäkringsbedrägeri över det hela om ni frågar mig. Men fråga mig inte för mycket för jag kan inte ett piss om försäkringspolicys i England.

Man har ju sett på tv-serier från USA att om någon tar självmord så får den som står som mottagare för ankommande gods i famlijen inte ut några pengar på en livförsäkring. Om vi för stunden antar att det är likadant i England så ser min teori ut så här:
Han den här mannen choppade upp sin kanot i smådelar och kastade ut skiten i Nordsjön sen drog han till Rio och hyrde in sig i någon ganja-hydda på stranden.
Hans fru fick sedan ut alot of cash på makens försäkring. Pengar som de båda levde flott på.
Men ack ack. Alla pengar tog slut samtidigt som priset på knark kanske ökade i Brasilien vad fan vet jag. Dax att leasa en ny kanot och paddla hem igen med en minneslucka som heter duga. Hans pappa som vid den unga åldern av 91 kan ju intyga att sonen var med om en olycka där han skadade huvudet.. Där av en smärre memory loss på 5 år.

Detta kan ju klassas som bedrägeri. Vad gör då frugan? Jo hon tar kanoten som mannen kom med och paddlar tillbaka den till ganja-hyddan i Rio och mannen säljer sin historia, som egentligen inte är någon historia för han minns ju inget, till någon tidning och åter igen lever de på massa cash båda två.

Men vad vet jag.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

True!

2007-12-05 @ 02:39:31
Postat av: lovingnurse

sommar eller vinter? :)

Postat av: KoskenkorvA

sommar eller vinter? vem fan bryr sig??? ska du kommentera så skriv nått vettigt och inget jävla "hej jag är 14 år och försöker få så många unika besökare som möjligt genom att skriva töntiga jävla piss-frågor i andras bloggar"

2007-12-05 @ 03:11:05
Postat av: jonna

abby (eller abbe?) heter i verkligheten mogge och hörs ofta på p3, syntes som programledare i förra(?) sägongen av idol (tillsammans med sin gamla motspelerska sanna, som han även ledde sommartoppen i p3 tillsammans med) man kan också höra honom i mange schmidts gamla dänga "glassigt".

2007-12-05 @ 10:45:07
URL: http://dignelius.blogg.se
Postat av: KoskenkorvA

Hahaha visste inte att du va en Mogge-stalker =)

2007-12-05 @ 17:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback