Bröl

Shit va tråkigt ja fick nu... Kan inte nån komma online på msn? Klockan är fan snart tjugo i fem.. Hallå? Det är måndag.. Någon borde väl gå upp vid denna tiden... eller??
Jag har vart tokspeedad på kaffe hela natten.. Pigg som ett as.. Nästan så ja skakat i hela kroppen.. Och just det.. Måndag!! När du läser detta så är jag ledig en vecka... Om du inte läser detta på tisdag.. Då är jag bara ledig 6 dagar till.. Och om du läser detta på onsdag så har ja bara 5 ynka dagars ledighet kvar. Stackars arma lilla mig. BWAHAHAHAHAHAHA!
Fan nattens Magnumavsnitt va fan inte bra.. Hoppas A-Team är bättre och piggar upp mig lite... + att jag börjar bli jävligt hungrig... VM i köttfärsås när jag kommer hem. Exakt.. KÖTTfärssås.. Jag ska äta dött djur and Im proud!
Undra hur många jävla blogginlägg man måste skriva för att komma med på topplistan på blogg.se's förstasida. Inte för att det är mitt mål, jag är bara nyfiken. Sen är jag lite smått förvånad över att det faktiskt är ganska många som läser all jävla skit jag skriver.. I snitt 20 unika IP-adresser om dagen.. Så ni får fan sluta läsa... FATTAR NI VILKEN JÄVLA PRESS JAG KÄNNER? VA? VA? VA? Ne.. Bara skoja... Har ni inget bättre för er än att läsa min blogg så ska jag fortsätta skriva omogna saker om bajs och dylikt. MOHAHAHAHA... På tal om bajs... Nu är det ordbajseri på hög nivå.. Detta kan nog ta sig långt i VM för blogginlägg utan någon som helst mening.. Kvartsfinal; minst. På tal om semikolon... Använder man det för att markera en lite längre paus än ett vanligt kolon? Jag minns inte riktigt.. Och jag är inte på googlehumör nu.. Så jag orkar verkligen inte ta reda på det... Om du fortfarande läser så är nog din chef/lärare/hjärna ganska arg över att du inte gör något vettigt...
Mr Random, det ser inte ut att bli någon teater på onsdag.. Förlåt... Men på tok för många har frågat om jag ska med och dricka öl för att jag ska kunna säga nej till dom. Uppväxt i Varnum så tror jag du förstår. Men jag hoppas verkligen jag får tillfälle att se den! Inte lättaste med mitt pissjobb och mina dryckesvanor. Men jag ska göra ett försök...
Nepp.. Fuck this.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback