Gäster...

En gäst smet in en annan snubbe på sitt rum i hopp om att jag inte skulle märka något.. Så jag sa ”Han din polare ska va ute om 25 minuter” Sen på natten så va den ena va uppe och pissa.. Och låste ute sig.. Naken .. Så stod han utanför hytten.. Jag tänkte ”wtf?” Så jag knallade upp dit och fråga om han hade låst ute sig.. "Mmm” svarade han.. Heeeelt näck.. Så låste jag upp och fråga.. Han din polare har han dratt eller? För det va bara bokat för en person, då får ju ingen annan sova där. Nepp.. Då ligger polaren kvar.. Heeeelt näck han också, och den ja släppte in på rummet kröp ner under täcket jämte honom.. Enda ja tänkte va ”wtf?” och under tiden han kröp ner under täcket så tjatade ja om betalning.. Men allt va så obekvämt så ja sa ”Öh.. betala imorn” Tro nu inte att jag har nått emot homosexuella människor.. För det har jag inte. Men jag lev så överaskad bara.. Fast en naken man i en korridor vill in på ett rum där det redan finns en man borde gett mig några ledtrådar.. Men jag var nog trött.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Varför kröp du inte ner istället för att stå där o vara tråkig o prata pengar? Du o jag sov ju i samma dubbelsäng på ett hotell i Köpenhamn på milennieskiftet... glömt det? (Jag försöker)

2007-02-16 @ 13:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback