Hultsfred

Korn va ju ingen överaskning att dom skulle komma till Hultan... Men att Flogging Molly dyker upp är gött gött gött gött gött gött kött!!!!! De kommer bli gött ös! Sen har dom dammat av Sahara Hotnights... Mja.. kan ju gå dit.. Fina flickor som spelar musik är ju aldrig fel.. Rocky Erikson dyker upp också.. Men det va också ganska väntat eftersom han mer ellre mindre vart klar ett ganska bra tag. Lamb of god - känner igen namnet, men kan inte komma på någon låt... Men det kanske man kan dra och kolla på.. Vad har vi mer.. Jo.. Gorilla Biscuits.. Dom lyssnade jag på i högstadiet... Kanske kör en nostalgitripp.. Sen va det massa crap som går under kategorin "Jag skiter nog i det och stannar vid tältet med en öl istället".
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Ronny... RONNY Eriksson heter han! Lamb of God låter som Slayer ungefär... riktigt bra! Gorilla Biscuits... fan va jag känner igen det... hade inte de ngn hit eller nått? Sahara e bra live, dock ej på skiva (även om de duger Anne.). Korn ställer väl in som vanligt!
Flogging Molly känner jag oxå igen!
Faan va segt det e efter lunch på jobbet jämnt! Vill bara sova! Har startat en bilddagbok idag förresten... Lunkente... men inga bilder än... får lösa när jag kommer hem!

2007-02-20 @ 13:13:45
Postat av: Daniel

"Jag skiter nog i det och stannar vid tältet med en öl istället".

När man väl är på plats så är det så med alla band av nån lustig anledning. Lathet kombinerat med törst kanske.

2007-02-20 @ 15:50:52
Postat av: Jessica

Flogging Molly is the shit! Inget slår irländsk punk-musik! Sjuktbra både live och på skiva...mmhmm, me like. Bra namn på bloggen förresten, som finne är det "livets vatten" för mig. (Vilket i och för sig ju är den ryska översättningen av ordet vodka, så det passar ju in.

Nu skall jag granska din blogg lite och se vad jag tycker. jag håller tummarna.

Postat av: Pat

Är du en pajas eller "Lunken" ?? Vet du inte vem Rocky Erikson är ?? Frontfiguren från 13th Floor Elevators...

2007-03-03 @ 15:56:21
Postat av: KoskenkorvA

Lunken lyssnar enbart på Meatloaf och är inte så bevandrad i övrig musik =)

2007-03-03 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback