Ken

"Rappstjärnan" Ken talar ut om Magnus Betnér i aftonbladet.
"– Jag tycker du ska passa dig för vad du säger. Du känner inte mig, jag är inte som dom andra mediabögarna som söker sina två minuters fame genom att driva på nån fucking Grammisgala, skriver Ken."
Ne du har ju haft dina 4 sekunder i rampljuset...

" – När du inte känner mig och inte vet vad jag sysslar med så skulle jag passa mig jävligt noga med vilka jag driver om. På min hemsida har du fakta din hora, avslutar Ken sitt mejl."
Okej.. denna meningen är liet udda.. "När du inte känner mig och inte vet vad jag sysslar med så skulle jag passa mig jävligt noga med vilka jag driver om. " Vilka jag driver om? wtf?


Detta sa Betnér om svensk hiphop
”Den enda svenska gansterrapparen som finns är väl Ken, även om han mest har suttit inne för att han är fumlig. Nu ska inte jag gnälla på Ken, jag tror att han, Seven, Blues, Ayo och alla dom andra verkligen la grunden för svensk hiphop genom att verkligen visa att man kan ge ut vilken skit som helst på skiva.”
(Jag vet ju minst en av mina polare som håller med.. tur att det är skillnad på hiphop och hiphop)

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Lunken

Du menar mig va? Att någon hiphop överhuvudtaget får ges ut är mer störande än Aftonbladets Linda Rosing reportage!
E man inte mediekåt om man mailar AFTONBLADET när det e till Betner han skall skriva till? Satt o garvade åt det igår! Finns ingen smart hiphopare!

2007-02-02 @ 10:35:08
Postat av: KoskenkorvA

Som sagt... tur det är skillnad på hiphop och hiphop..
Sen sätter ja några slantar på att PST/Q och Organism12 har högre IQ än både dig och mig... =)

2007-02-02 @ 16:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback