Story of my life..

Man sier man skal lære så lenge man lever.
Så jeg lærte meg om hva dette harde livet krever.
At du tar deg selv i vare, at du tar deg selv i akt, for med gærne troll og
kjerringer må du være på vakt!
Regel 1: Hold deg unna alle damer som er sprø.
2: Rømm unna før det er for seint og du må blø.
3: Ring kjappt til snuten, gå til innkjøp av kniv.
4: Bytt ut alle låser, start et nytt liv.
5: Slå av telefonen.
6: Steng deg sjæl inne
7: Aldri lukk opp døra hvis du trur det er en kvinne.
Hun kan kanskje virke snill og være pen og slank og fin,
men tro meg på mitt ord, hun koker din kanin, hun koker din
kanin, hun koker din kanin, tro meg på mitt ord, hun koker din kanin!


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback