Vart ska man supa nu då?

Jag sålde mig till en tidningshora idag när jag väntade på bussen. Jag tog en .SE (Aftonbladets gratistidning som massa loosers står och delar ut i hela stan). Men i den lästa jag följande.. Flera krogar i Göteborg har fått anmärkningar som gör att de kan bli av med sitt alkoholtillsånd.. De som fått varningar är bland andra PC, Kellys och Prinsen. Utredning pågår för Sticky Fingers, Cheers, Dubliners, Dimond Dogs och Kreta. Sen har även Noon fått sitt tillstånd återkallat... OCH VART FAN SKA JAG SUPA NU HADE NI TÄNKT ER???? Tur att 7'ans finns... Annars hade man ju fått byta kommun.
Sen såg jag att ett visst parti va emot en säkning av skatten på öl... Tänker inte säga vilket för då får jag väl alla jävla kristna Alf Svensson anhängar på mig.....
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback