Jobbansökan

"Tja, läste att ni söker folk.. w00t!
Ja är snart fan 28 bast.. Jag är aggronarkoleptiker (somnar lätt och blir förbannad när nån väcker mig).. Hatar att komma i tid på morgonen.. Vill döda folk om ja inte fått i mig nått kaffe. När ni har anställt mig så kommer jag bara surfa på nätet och hänga på msn samt skita i alla arbetsuppgifter ni ger mig, lol. Jag vill ha en lön över 25k i månaden och slänger ni en tjänstebil och en tjänstetelefon i nyllet på mig så börjar ja inte lipa.. Jag har ingen aning om va erat företag gör eller vad ni vill att ja ska göra.. Skiter i det helt enkelt.. Men ja måste ha ett nytt jobb... Hoppas fan för eran skull att man får dricka folköl på jobbet också.. Sen vill jag ha en snusmaskin vid min arbetsplats.. Men den får inte brumma för mycke för då kan ja inte somna.
Ring inte före klockan 14 för då sover jag.."

Så.. Redo att skickas till diverse arbetsgivare.
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Lunken

Den funkar nog... det e ju värt ett försök... en del företag uppskattar ärlighet!

2007-01-17 @ 01:25:53
Postat av: KoskenkorvA

Ja ska seriöst skicka en sån här ansökan till olika företag.. sånna där ja inte räknar me att få jobb.. kan ju sitta nån där med humor som läser det.. då kanske man får komma på en interjuv iaf =)

2007-01-17 @ 01:37:46
Postat av: Tusse

Folk som jobbar med anställningsfrågaor har ingen humor.

2007-01-17 @ 13:14:50
Postat av: Anonym

troligen inte.. det är dom och skattekontoret..

2007-01-17 @ 13:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback