Lite olika drömmar jag haft..

En natt drömde jag att jag och en i min klass var stridspiloter under andra världskriget
Men vi flög inga flygplan, vi målade bokhyllor med vattenfast grå färg tillsammans med 5 gamla tanter….

En natt drömde jag att jag och han som jag delar lägenhet med surfade runt på jätte stora OLW Sourcream chips. Jag va inte lika bra på att surfa så ja hade en gul plast stolpe upp ur mitt chips som jag fick hålla mig i. Men ja kraschade hela tiden. På marken sprang det en dobberman och jagade mig. Sen surfade vi in i en stad och in genom ett köksfönster. Där stod en annan kompis och gjorde pannkakor, vi lånade 5 dvd filmer av honom och surfade hem och kollade på film.

En natt drömde jag att jag och min bästa kompis samt hans mamma och pappa var ute i och gick i en stad. Sen gick vi rakt upp på en skogsväg och sen rakt in i skogen. Där på en stubbe satt en annan kompis och sa ”Akta er, stanna, det är kvickgräs här” (kvickgräs istället för kvicksand).
Han tog upp ett marijuana löv och visade som exempel. Sen sa han ”Ni måste rädda älgen” och pekade på kvickgräspölen. Jag och min kompis pappa kavlade upp armarna och tryckte ner dom i kvickgräset, vi fick tag på varsitt horn och drog upp älgen.
Älgen var liten som en katt. Vi satte ner den på marken, den bräkte som ett får och hoppade iväg som en känguru.

En natt drömde jag att jag satt i min grannes källare, det var fullt med folk överallt där nere. Ingen som jag kände dock. Alla satt och tittade på trappan. Vips så hör man hög cirkusmusik och ner för trappan kommer det ett stort gäng 1-åriga bäbisar i gula sparkdräkter som dansar can-can.
Efter dom kommer två små foster i gröna sparkdräkter. Efter denna uppvisning så får man gå ut på grannens altan och kolla på en annan uppåvisning. Då klättrar de två små fostren på väggen och äter vindruvor.

En natt drömde jag att ja va Homer Simpson.
Jag drack nån mysko grön dryck, efter det växte det ut ett extra huvud ovan på mitt egna huvud.
Det nya extrahuvvet påminnde om Mr Burns..
Sen skulle jag Lenny, Carl och Barnie bygga ett palats på baksidan av mitt hus (Homer’s hus i serien) det blev ett sandslott, precis innan ja skulle säga DOH! så vaknade jag.

En natt drömde jag att jag var Prao hos Bruce Dickinson. På baksidan av hans eget hus hade han en scen och i min dröm så hade han konsert för 30 000 personer. Mitt i spelningen kommer han in till mig i huset där jag sorterar papper och frågar hur det går. Sen ringer telefonen. Bruce svarar och det är en gammal kompis till honom som har problem med datorn. Bruce hjälper honom över telefon om hur man lägger upp en ny mapp. Bruce har glömt att han har mickrofonen med sig så alla 30 000 personer på baksidan av huset hör hans telefonsamtal.

En natt drömde jag att jag var en tynosaurius rex. Jag lät som dom i Jurrasic Park. Det kom ett stort pappersark jämte mitt huvud. Jag bet i pappersarket och stansade in en artikell. Bild, bildtext och all text. Sen vände jag på huvudet och släppte pappret i en hög. Då kom det ett nytt papper som jag högg tag i och då stansade jag in en ny artikel i det. Det var en annan bild, annan bildtext och en annan text. Sen släppte jag det i samma pappershög som innan. Så höll jag på. Som en T-rex. Tillslut hade jag en hel tidning.

En natt drömde jag att jag låg inne i det militära. Mitt förband va inne i en borg. I borgen va allt som en u-båt. Så fort någon gjorde nått så va man tvungen att göra honör. Om någon tog ett glas mjölk så va man tungen att göra honör. Om någon puffade till kudden i soffan så va man tvungen att göra honör. Sen helt plötsligt satt jag i en bil med 3 andra. Vi flydde. Dom jagade oss. Vilka? Vet inte. Men jagade var vi. Jagade som djur. Sen helt plötsligt var bilen borta och jag sprang. Jag och en till. Jagade. De som var efter oss kom ikapp. Precis innan dom skulle dräpa mig så stack jag mig på en tagg. Det började blöda ymnigt från fingret. Alla stannade upp. Dom som jagade mig och skulle döda mig sa: ”Hur gick det? Det där ser inte så bra ut.”

En natt drömde jag att jag och 2 polare, Ölja och Roine, tillhörde ett specialförband. Vi va soldater som skulle döda nazi-soldater. Vi lockade med oss nassarna bakom ett hus och sköt dem med pistoler med ljuddämpare.
Sen vips så satt jag i en pick up med Mel Gibson i en Dödligt vapen film. Fast Mel va en si så där 70 år gammal och hade en hund i baksätet som bara ville hångla med mig. Vi åkte upp till min mellanstadieskolan för vi letade efter en som vi skulle döda. Hittade honom inte.
Sen vips så låg jag i en säng och tittade ut genom ett fönster. Det kom nått flygande. Jag gick ut på balkongen för att kolla vad det va. En cykel flög förbi huset. Sen såg jag en STOR atombomb explodera borta i horisonten. Det föll radioaktivt nedfall på mig. Jag gick och sa till mamma. Vi åkte till sjukhuset. Där fick jag sitta på en säng. Ut ur ett rum kommer en som bodde i Netta innan. Han drog i en liten grej i sängen och hela skiten braka sönder. Sen istället för att bli behandlad för att blitt utsatt för radioaktivt nedfall så fick jag montera ihop en säng med min mamma...

En natt drömde jag att jag var fånge i en cell... nere i katakomberna under en gammal gympasal (jo det är sant, alla gammla gympasalar har katakomber). Jag viste inte vem det var som hade frihetsberövat mig. Men så öppnades dörren till min cell. In kommer Skeletor. Nu blev hela min dröm som en tecknad serie. Han tog med mig upp i gympasalen och sa: ”Nu ska jag döda dig”. Men in i gympasalen, från varsin dörr kliver Hårdac och Evil Lynn. Båda säger ”Nej jag ska döda honom”. Ett slagsmål bryter ut mellan mina tre bödlar. Men då öppnas en annan dörr till gympasalen. Där sitter He Man på Battlecat och visar med handen att jag ska smyga mot dörren, vilket jag gör. Jag hoppar upp på Battlecat, bakom He Man. Nu märker de tre kombatanterna att jag har rymt. De sluter snabbt en pakt om att de alla tre ska döda mig och börjar springa mot oss. ”Spring Fluffy!”, ropar jag till Battlecat som då ställer sig upp på bakbenen och säger: ”Jag heter faktiskt Battlecat, och om du inte kan komma ihåg mitt namn så är det ingen idé att vi räddar dig. Kom He Man” Och de båda börjar promenera mot horisonten. Jag är helt själv. Skeletor, Hårdac och Evil Lynn springer mot mig med ordet: MORD på läpparna. Jag flyr för livet. Vet inte vart jag ska ta vägen. Men då kommer det en röd buss... lokaltrafiken... buss nummer 57. Jag kliver på och bussen börjar köra. På så vis kommer jag undan de tre som jaga mig och klarar mig med livet i behåll.
OBS: Alla talade Svenska.

En natt drömde jag så här.... Lika vanlig som alla de andra.
Jag va Jim Morrison (från The Doors) och sprang runt i Vice City (GTA Vice City)
Så kuta ja runt och gjorde lite uppdrag i Vice City, sen avbröts allt och en kille från Spanien gav mig en grej. Då blev det som i The Ring och Den onda dockan. Min ryggsäck blev en liten ond tjej som skulle döda mig. Sen blev allt Vice City igen, så ja kuta omkring.. och så varvade jag spelet. Sen hittade jag ett bonusuppdrag och blev jättelycklig. Så jag gick in i ett hus med några snubbar. Då tog snubbarna upp massa pengar och sa; ”Du får allt detta om du dödar den”... ”Dödar vad?” sa jag. Så hörde man en liten flicka skratta elakt, och den onda dockan/väskan kom in i rummet. Alla skrek i panik. Sen vaknade jag.

En natt drömde jag att..
Jag och Nettagänget va på en stor ö, alla skulle skriva ett test/prov, utomhus...
Sen skulle alla som skrev testet sitta på en klippa.. Det gjorde alla...
Ingen sa något på flera timmar.. Netta gänget satt där tillsammans med mina grannars finska polare som har skepparkrans...
Just det, när jag skrev mitt prov så satt jag bara och glodde på en brud som satt typ 700 meter framför mig (alla satt på sånna skolbänkar som man gjorde i mellanstadiet), denna bruden va jävligt snygg.. Fast jag kommer inte ihåg hur hon såg ut. Men men hon satt iaf och spelade datorspel, hon hade en silvrig joystick.
Vi försökte lura iväg alla andra så vi kunde supa..
Men ack, då kom 2 ultimate fighting instruktörer och började visa tricks och börja spöa folk.. Jag fick några fina käftsmällar. Då kom Buffy och skulle spöa ner en av intruktörerna, men då gjorde drömmen ett hopp direkt vidare till när Nettagänget drog och skulle supa.. Vi gick ner till en hamn, på vägen stanna jag och pissa.. Då kollade på ett hus där nån hade taggat... Andreas sa att ja skulle nog få betala för att ja tagga hans hus..(?)
Sen gick vi vidare ner till hamnen där folk höll på att gjuta betong...
Vi va gött fulla... ”Vi går igen om här” sa Malle och vi vada igenom betong (Jo det är sant, vi från Netta är lite hårdare än alla andra) som inte hade stelnat än, Fedde vurpa. (Nästan alla iaf)
De gjöt även långt upp i luften så det regna flytande betong på oss... Men hårda som Nettafolket är så gick vi runt, helt nergeggade i betong...
Efter det kom vi till ett hus... Vi gick upp för en trappa... på den träffa ja Lina, hon undra vart hennes bror tagit vägen..
Mitt i trappan får ja ont i kuken, det är en som styrketränat som fan som lyfter upp mig.. Han kör in armen mellan mina ben och lyfter, det är Donny, han gör det två gånger, och jag frågar om han har kommit i en 30 års kris... Vi går runt lite i huset och letar efter min jacka. Jag gå ner för en annan trappa.. Där står Hellberg och blir interjuvad i tv efter att ha spelat en fotbollsmatch

Kommer inte ihåg så mycket av denna drömen.. men men.. iaf..
Jag va på baksidan av Forshaga, ett stort gult hus i Nitta där man hade knattedisco på den tiden när man nu hade knattedisco... Ja vi pratar 80-talet.
Jag va på baksidan och höll på att trixa och fixa i rabatten. Familjen Simpson va där också... iaf Homer (Andra gången han är med)
Sen kom Mick Jagger från Roling Stones och frågade efter vägen till nått ställe... Men jag och Homer bara drev med honom, så han drog....

För tredje gången så drömde jag att jag va Homer Simpsons. Jag börjar allvarligt fundera på om jag ska sluta kolla på denna eminenta serie.
Minns inte så mycke av drömen dock. Men men...
Jag va Homer... fast mycke fetare.. om det nu går..
Jag åkte i en bil... ner för en berg-och-dal bana... Det va så som i bilspel att ja fick bestämma vilken bil ja ville ha... Jag valde Kalle Ankas bil (?)
Och där åkte ja upp och ner för bana... Sen ville nån döda mig... Vet inte vem det va.. Men om ni känner att ni har haft samma dröm, eller att ni drömt att ni ville döda Homer Simpson när han satt i Kalle Ankas bil och berg-och-dal bana... Så.. Snälla.. Jag är inte farlig, låt mig va.. Tack..

Innan ja la mig i min säng inatt så kolla ja lite på Miami Vice (mycket bra serie).
Och detta hände under natten:
Jag och Sonny Crocket (Don Johnson) va knarkpoliser.. 3 av mina polare (Olke, Cami och Jimmy) va knarksmugglare. Just det... Innan dess så försökte ja själv smugla in en scorpion via Ulricehamns flygplats (alla från Uhamn vet att det inte finns en flygplats där, finns en i Timmele nån mil utanför Uhamn, men de är inte så stor att man kan landa ett jumbojet där). Iaf, planet höll på att störta, man kännde hur träden slog emot landningshjulen.. Jaja nog om det... Tillbaka till knarkpolisgrejen... Detta utspelade sig i Nice, Frankrike (?) Jag hade precis arresterat Olke och Cami när Jimmy dyker upp utanför fönstret med en mini UZI och börjar skjuta och uppträda irrationellt som en orch... Efter en galen pang pang scen hämtad från någon av Bruce Willis bästa filmer (?) så fick ja honom också. Då dyker en annan polare upp som heter Christian som är 2 meter lång och inte så kraftig... och ja försöker sätta handklovar på honom, men det är som att arrestera ett långt spagetthistrå... Sen vakna ja..

En annan dröm... För ett tagsen.. Så blev ja skjuten i mjälten... Men så länge ingen rörde mig så va de lugnt... Så ja sprang runt och bad folk att inte röra mig... Hade ja skrivit ner denna drömmen tidigare så hade ni fått läsa mer.. Men nu avrundar ja denna med att skriva; Gnarkill.

Sen hade ja en annan dröm... Den minns ja inte heller så bra... Men iaf.. Den hade allt.. lite av End of days me Schwartzeneggenegger... Det va ondska.. Inte i fast form, inte i flytande form.. Inte ens i gasform... Men det va nån form av ondska som försökte ta mig... Flertalet av mina polare i Gbg va med i drömmen... Vi va i ett hus som ingen fick lämna.. Sen blev det lite Robinson över det hela och ondskan gav oss en bunt 500-lappar.. En var.. Dom som ville fick ge tillbaka sin 500-lapp till ondskan och där igenom få immunitet och lämna huset.. Kort och gott.. Dom slapp att bli dödade.. Men eftersom ja inte har några pengar och va allmänt snål i min dröm (vilket ja tror att ja inte är i vaket tillstånd.. snål alltså..) så behöll ja mina pengar... Sen minns ja inte så mycke mer än att ja flydde med ett tåg som gick genom vardagsrummet.. Och levde vidare.... Men några pengar hade ja fan inte när ja vakna.. Jävla ondska...

En natt drömde jag att jag och min vän här i Gbg, Clara stod på fotbollsplanen i Nitta me varsin bräda under armen och kolla på en jättestor orm typ 6 meter lång, en jättestor krokodil typ 6 meter lång och en jättestor sköldpadda.. Säg att den också va 6 meter lång. Ormen och krokodilen slogs om vem som skulle få äta sköldpaddan.. Dom slogs som faaan... Och så bet dom lite på den stackars sköldpaddan som höll på att dö... Till slut blev krokodilen så förbannad att den ställer sig upp på bakbenen och säger till ormen ”Men ja kan i alla fall kasta saker ditt as” och så slänger han sköldpaddan i huvvet på ormen så den svimma.... Sen åt krokodilen upp sköldpaddan och ja och Clara drog iväg för att skejta..

Jag drömde att jag skulle flyga till månen i en ombygd Boeing 747.. Detta plan va specialbyggt så det skulle klara av att flyga till månen.. Men alla som skulle åka med fick inte plats i planet.. Så dom fick hoppa in i ett litet vanligt Cesna... Väl uppe på månen så skulle jag och en instruktör ta en liten promenad på månen. Vi hoppade in i varsin måndräkt från NASA.. men istället för glaslucka på min hjälm så fick man öppna en flärp med dragkedja.. Well well.. Vi skuttar runt på månen och jag säger till min instruktör ”Fan va det är svårt att göra moonwalk i denna dräkten” (Jag är så jävla rolig, till och med när ja sover) =)
Precis innan jag ska börja breakdansa på månen så ringer min mobil och väcker mig.. Det va en som hade ringt fel... Då va ja inte glad..

Jag drömde att ja va i skolan och skulle skriva en uppsatts..
Lärare va den ridande polisen från Uppdrag Chicago.
Hmmmm...

En natt drömde ja massa konstiga grejer.. Först så va jag Sonny Crocket (Don Johnson) i Miami Vice och sprang runt och flumma. Sen.. Vips så va jag i Ulricehamn i en bil med Benny och nån snubbe som ja aldrig sett innan. Vi skulle råna banken. Benny och snubben kuta in och rånade, jag körde flyktbilen.
När de kom ut så va de förföljda av väktare. Då kastade jag handgranater mot entrén och väktarna. Död och förintelse. Sen körde vi iväg i en härrans fart. Sen vaknade jag och hade feting ångest för ja trodde verkligen att jag hade rånat banken och kastat handgranater. Jag låg ett tag och tänkte över mina synder innan jag insåg att jag är lika fattig som när jag gick och la mig.. Och att allt va en dröm. Då blev jag lycklig och somnade om

En natt drömde jag att min pappa såg ut som Chuck Norris.
Det va farsan, fast med Chucks skägg och Chucks frisyr. Sen hade han lånat en skjorta av Steve The Crocodile Hunter. Äntligen!

En natt drömde jag att jag var en cowboy med ett jävla avancerat snipergevär..
Jag och nettgänget låg på en balkong och sköt andra cowboys som låg mitt emot och sköt på oss. Under oss var det vatten... Som en fjord nästan.. Jag ramlade naturligtvis ner.. Då förvandlades Roffe till en pirat och började kasta kylskåp på mig när ja simmade där nere i vattnet.. Lite elakt.

En natt drömde jag att jag va med i U.S Army.. Det var jag och en som jag jobbar ihop med på Sova..
Vi skulle evakuera en stad.. Så vi tryckte in allt folk i baracker.. Sen när alla va iväg så skulle jag och Simon också fly i en barack (?!) Just då anföll fienden.. Så för att få extra fart när vi skulle fly med våran barack så satte vi den på några järnvägsspår.. Vilket visade sig va Lisebergsbanan.. Fort gick det och sen tog vi in vatten.. (?!) Plötsligt så hör vi ett ljud från en låda.. Det va en hund i den lådan.. Helt hux flux kommer vi upp på en strand och överlevde samt rädda hundens liv..
Slutet gott.. allting gott

En natt drömde jag att jag skulle ta examen från nån skola.. Och eftersom jag och många fler tog examen så va vi tvugna att spela den obligatoriska fotbollsmatchen på Nettaplan..
Jag sprang så jävla långsamt.. För vi tävlade i 100 meter löpning innan.. Tog mig nog 45 sekunder att springa denna korta sträcka och alla skrattade åt mig.. Folk kan va riktigt elaka i skolan..
Åter till fotbollsmatchen.. Anders från Netta va med.. Han hade permision från U.S Navy och spelade i nån uniform av nått slag.. Matchen va ganska tråkig eftersom det blev inkasst till oss hela tiden.. i typ 2x45 minuter.. Den slutade 0-0
Sen mötte vi en man.. Vi visade honom poraloidbilder på Anders när han däckat i olika ställningar och vi skulle just börja göra så som dom gör på
http://www.stuffonmycat.com med Anders.. Men då vaknade jag..

Jag måste verkligen sluta spela Battlefield2.. Spelar på tok för mycket.. Sen måste ja verkligen lägga av med att jobba så mycket som jag gör på Sängkedjan Sova..
En natt drömde jag nämligen att jag levererade sängar med en pansarvagn..

En natt drömde jag att jag va på mitt jobb. Mitt jobb är en gammel båt som är ombyggd till ett hotell.. Och där va jag inatt. Bara att detta va mer en gammel hjulångare. Jee jee nu till det äckliga. Jag går i land.. Och där.. På en gräsplätt finns två utomjordingar, ytterligare en utomjording samt jag. I mitten stod en stubbe. Stubben skulle befruktas. Den hade en stor blöt vagina i plytet. Först skulle alla visa sina befruktningsorgan för stubben så den kunde välja den mest lämpade inför befruktningsprocessen. De två första ufona blev jätterädda och vägrade visa sina penisar.. De sprang i väg. Sen visade jag min blyga hermelinunge till kuk. Sen var det den sista utomjordingens tur att visa sin köttbazooka. Den hade till och med ett eget soundtrack när han halade fram den. Proud Mary dundrade på högsta volym. Stubben blev nöjd och gjorde sitt val. Själv fick jag vandra ensam ut i natten.
Jag vaknar upp och min första tanke är ”wtf?”. Mer hinner jag inte tänka för sen somnar jag om.
Jag är på en förlossningsklinik/akutsjukhus för hundar. Jag ligger i en korg tillsammans med 2 nyfödda hundvalpar och ett nyfött barn. Jag vet att jag ammar någon.. Om det är det nyfödda barnet, en valp, mamman till barnet eller en tik.. Det vet i fan..
Sen är jag huxflux i vuxen ålder och ligger på mage inne i ett rum. En läkare kommer in och ska sy min läpp som har spruckit. Samtidigt i rummet är en dobberman som ser ut som hundarna i Resident Evil. Men den har fått en alvedon så den är snart frisk igen.. Läkaren börjar sy och jag ligger och dregglar.
Han frågar mig om det gör ont. ”Känns underbart” svarar jag.. Sen vaknar jag.. Det första jag gör är att känna om jag har stygn i läppen. Det har jag inte.. Men för att inte riskera mer hjärnskador så bestämde jag mig för att kliva upp och inte drömma mer för idag..
Så.. Någon som kan nummret till Säters Mentalsjukhus? pgm me

En natt drömde jag att Camilla hade en kanin.. Som jobbade som hora.. Den såg så jävla sliten ut också med lila uppknäppt skjorta, trasig BH och läppstift...
Och den skulle iaf föda ungar,.. Och den satt på en stol.. Så kom ungarna ut i sån jävla fart att alla åkte igenom stolsitsen... Dom åkte rakt ner i en hink.. Men dom överlevde...
Sen va det nått me nån skum tant också.. Ja jobbade som soldat på ett hotell (?) och skulle se till att hon inte smet från notan. Men när horkaninen skulle föda sina oäktingar så passade tanten på att fly...
Jag måste verkligen sluta spela Battlefield2 för det är andra natten i rad som ja drömmer om att jag är soldat.. Och jag måste sluta jobba på hotellet.... Nån som har ett jobb åt mig??? Jag tar nästan vad som helst.. Så länge det inte innefattar massa horkaniner.. För den va fan läskig..

En natt drömde jag att jag försökte spränga Klas med C4. Det gick inte. Han sprang efter mig ändå. Och glad va han också... Plus att han vägrade trampa på en claymore... Voine voine.. I need help @ avvänjningsklinik ;)

Fan ja drömde att min granne hemma i Nitta, Ingrid va fet al-qauida boss och hade tatt över farsans hus och tillverkade mördar-robotar i källaren. Hon hade byggt en fet mur av jord omkring huset.. Jag tillhörde motståndsrörelsen och va sprängmedelsexpert och sprängde hela muren tillsammans med Lincoln Burrows från Prison Break och en delfin... Vi va tvugna att hålla andan hela tiden som vi satte dit sprängmedlet. Sen dök folk in igenom jordvallen och firade. Själv gick jag över till min granne och visade upp min truckermustach som ja hade blitt tvingad att odla när jag var krigsfånge.

Idag vaknade jag av att ja dregglade och drömde att ja satt på en pizzeria för mattematiker där ja hade beställt en ostbricka med kebab samt klipte ut bilder på en tjur från en tidning...

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Men ORKA! Har läst hälften nu o den enda frågan jag har... vad tar du innan du går o lägger dig?

2007-01-15 @ 23:30:40
Postat av: KoskenkorvA

Ja säger ju att ja är en psykologs drömjulklapp =)

2007-01-16 @ 00:17:14
Postat av: Lunken

Haha verkligen! Själv skulle jag vara rena lottovinsten för en konsult som tar betalt per timme att lära ut hur man gör en simpel jävla hemsida. Ska faan programmera ett program i skolan imorgon som gör en hemsida bara man tänker på den!

2007-01-16 @ 02:49:55
Postat av: kristoffer

hahahaha

2007-04-27 @ 14:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback