Mat

Som sagt.. Sprang runt i 2½ timme och fixade frulle till människor jag inte känner imorses.. Jag som till och me hatar att göra mat åt mig själv.. Som tur är bor ja me Tommy som hade stekt upp pytt i panna.. Sen när det nästan va klart blev han sugen på pasta.. Så ja fick pytt i pannan =D Så ja slapp göra mat åt mig själv idag.. Men nu ska ja till jobbet igen.. Har en Talker som gäst i natt... Han tjatar och tjatar och tjatar om samma ämne heeeeeela tiden... Han har bott hos oss innan och då tjata han om samma saker...  Orka.. Och om nån kommer dit och nämner ägg så kommer ja sparka honom tillbaka till medeltiden..
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Tommy rules!

Jag e sugen på ägg... ska äta prinskorv o köttbullar nu... har inte ätit det på en vecka ungefär! ;)

/Lunken

2007-01-07 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback