Okej

Nu får det fan vara nog. Mitt hat mot kristna människor nådde nya höjder idag. En rubrik från dagens Aftonbladet.se:
"Kristen sekt listar artister som gör ungdomar homosexuella"
Fyfan vad jag hatar den kristna högern i usa mer än nått annat. Ett gäng homofobiska jävla pizzanyllen med hundmatsandedräkt som är så totalt jävla rövknullade i hjärnan så det inte ens är värt att bajsa på dom... FYFAN VAD ÄCKLIGA DOM ÄR! Gha... Men ärligt när ska dom sluta? Jee jee här är listan på alla artister du ska undvika att lyssna på för annars blir man tydligen bög: -->
klick <--
Hejdå

(Åh fyfan vad jag hoppas att hela sidan bara är VM i ironi.... och att jag gick på det stenhårt...)

Kommentarer
Postat av: Lunken

Shit... jag e tydligen råbög utan att ha vetat om det... skönt att veta det nu iaf så jag kan gå vidare i mitt liv o välja rätt väg!
Skumt att ALLA mina kompisar är gay... men kul att alla delar samma uppfattning iaf! ;)

2007-01-30 @ 20:37:49
Postat av: Anonym

**********
Hi... we´ve got some more gay bands från sweden.
The bands name are Carola and Arvingarna.

Keep up the good work and god bless you all!

/Andy, Sweden
************

Man kunde ju maila in egna band som ska stå med! =D

2007-01-30 @ 20:48:46
Postat av: Lunken

Lunken som skrev förra inlägget!

2007-01-30 @ 20:49:02
Postat av: KoskenkorvA

HAHAHAHAHA =D

2007-01-30 @ 21:40:46
Postat av: Lunken

Hähä... såg precis att jag skrev från istället för from i mailet... typiskt religiöst att göra en sådan grej... tro att Jesus Kristus ska fixa det hela när det når mailservern!

2007-01-31 @ 00:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback