Spöken?

Detta har hänt i spökväg på mitt jobb.
1. Satt i receptionen och allt var frid och fröjd. Gick ner i källaren och där fann ja massa skåpsluckor som var öppna. Tänkte inte så mycke på det utan stängde dom och gick upp igen. När ja kommer upp till receptionen så va alla skåpsluckor öppna där också, vilket dom inte va när ja gick 3 minuter tidigare..
- Det gungade inte så mycket den natten, annars är det en möjlig förklarning till varför luckorna var öppna...
2. Gick upp i köket en kväll och allt var frid och fröjd. Gick upp några timmar senare och då va radion igång.
- Tekniskt fel? radioskugga? nån timer? spöken? Who knows?
3. Var nere i källaren och känner ett vinddrag i ansiktet och nått som går förbi mig bara nån centimeter ifrån mig. Ser även något i ögonvrån.
- Det ja såg kan vart min egen skugga faktiskt, men vinddraget i ansiktet? Känslan av att nån gick förbi mig bara nån centimeter ifrån mig? Who knows...

Ja det va nog allt..
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Skeppsspöket

Buuuhuuu... jag vll ha ägg... ge mig ägg till frukost... buuu... o ge faan i att stänga skåpsluckorna som jag öppnat för att vädra ur... buuuhuuuu.

Mvh Skeppsspöket Gottfrid

2007-01-09 @ 09:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback