Mr HotShot

Jag är så grymt bra på att ragga på tjejer så det finns inte.
Hängde lite med Martin inne på Kellys... Och jag hade min luvtröja på mig... Och jag hade luvan bakom öronen så de stack fram. Martin tyckte jag såg ut som en alv-pung.
Sen på vägen ut så började en jättesöt tjej prata med mig... Vi stod och snicksnackade i några minuter tills hon frågade vad jag heter.
"Stefan den allsmäktiga alvpungen" Svarade jag... Två hundradelar efteråt så gick hon.
Jag kommer nog aldrig gifta mig..
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Andy

Hahaha....keep on =)

2007-07-28 @ 22:56:49
Postat av: Lunken

Way to go mr Alvpung!

2007-07-30 @ 13:58:45
Postat av: Jillan

hahaha du e den sötaste alvpungen i ett par skor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback