Ååååångest

Kommer till jobbet och är som igår inställd på en jävla pissnatt.. Och precis som igår inser man att natten kommer bli värre än man först trodde. Får beskedet att två gäster är pissfulla, vandaliserat rummet och även rökt på rummet.. Men som trots (av olika anledningar) får bo kvar här... Men ingen mercy från mig... Minsta pip så ryker dom fan...
Och som om inte detta vore nog så möts man av den glada nyheten att ett företag ska ha disco (vem fan säger disco nu för tiden?) i källaren. Vet inte vad DJ'n kallar sig, men jag gissar på Mr DJ Brats Delux im Pimpin it. I alla fall så brassar han på ljudet så jävla högt att bygget nästan får slagsida. Jag bad honom säkna rejält.. Som hämnd (gissar jag) så spelar han bara skitdålig musik... Det har iofs varenda jävla DJ som vart här och spelat gjort... Till och med jag är bättre... Jag va bättre på bullret efter ha svept en sjuttis rom förfan.
Om jag inte får nått klagomål i natt så är det nått som är allvarligt fel i universum...
Någon får gärna komma och skjuta mig. Lovar att inte anmälla dig för något.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Låt dem klaga o framför det till chefen så kanske de inte bokar in massa discon! Och du... har du någonsin varit på ett disco som spelat BRA musik?

2007-06-08 @ 23:35:01
Postat av: KoskenkorvA

Senast ja hörde bra musik va när ja bad innebandy-micke spela Thunderstruck på ett nettadisco när vi var små =)

2007-06-08 @ 23:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback