Gäster...

Det kom en spanjor nu, som för det första inte hade reserverat något rum. Men han tyckte i alla fall att jag skulle betala taxichauffören åt honom.... Say what? Spanjoren blev lite upprörd när jag inte gick med på detta. Sedan när jag sa att de inte hade något rum bokat så blev han ytterligare lite mer upprörd. Sedan när han fick reda på att de enda rum vi hade lediga va med toalett i korridoren.. Då höll han på att spricka... Sen när han inte fick röka i receptionen... Ja, då trodde jag världen skulle gå under... Ge mig semester NU!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Var glad att det inte var en italienare för då hade han skickat maffian på dig!

2007-06-24 @ 00:09:12
Postat av: KoskenkorvA

Tsss... maffian.. dom åker ju i fängelse till höger och vänster i usa nu... =)

2007-06-24 @ 00:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback