Hultsfred 07

Okej.. Så här va Hultsfredsfestivalen för mig:
Typ ett flak öl på tisdagen, en 70is rom + halvt flak öl på onsdagen, en 70is rom på torsdagen, ett flak öl på fredagen.. 8 öl och panikångest på lördagen.
Vilka band såg jag då?
Hmmm.... Svenska Akademien va jävla bra... Magnus Betnér öppna för dom me lite stand up.. Hur jävla kul som helst.. Sen va ja på koRn och Flogging Molly utan att komma ihåg att ja va där (ångest). Sen va ja på ozzy.. För ja minns hans nylle.. (kan iofs ha sett en bild på honom i metro). Sen va jag på Laleh...
Sen va jag på en konsert till... Men det kommer jag fan inte ihåg vilken de va..
Ganska bra facit om jag får säga det själv.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Rehab på gång sa du? Låter inte som någon av dina dummare idéer faktiskt!

2007-06-18 @ 15:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback