Hummah...

Även om man vart på runt 20 festivaler så är det likadant varenda gång man ska på en till: "Vad behöver jag ha med mig?" Första jag packade ner va silvertejpen och en flaska whiskey... Kan inte överleva en festival utan silvertejp... 2 rullar ligger i väskan.. Båda lär gå åt för att få Netta tältet att stå upp då jag av misstag råkade knäcka några viktiga pinnar förra året... Får leta reservdelar hemma hos farsan tror jag... Men vad mer.. Kläder är nerpackade.. Biljetten... Öl fixas på måndag.. Sen kommer ja inte på så mycket mer..
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Flagga och reservöl glömde du! =)

2007-06-07 @ 21:45:35
Postat av: KoskenkorvA

Flaggan och Nettatältet ligger och mognar ute i netta =D

2007-06-07 @ 21:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback