I brist på annat

I brist på annat så gör väl ja denna också då... För det händer fan inte ett jävla skit på jobbet:

Hatar du mer än 3 personer?
Nej...

Har du någon gång försökt ta ditt liv?

Mja... kanske.. tanken har ju slagit en några gånger..

Hur många hus har du bott i?

1 hus... är inne på min femte lägenhet

Vilken är din favorit glass?

Piggelin 4 the win

Vilka är dina favoritskor?
Mina cammofärgade DC eller mina röda inomhus-spela-fotboll-skor

Har du fällt krokben för någon?
Lätt..

Vilket var det värsta ämnet denna terminen?
Går inte i skolan längre.. Men i gymnasiet så va det matte

Vilket var det bästa ämnet denna terminen?
Som sagt.. Går inte i skola.. Men i gymnasiet så va det.. eh.. vet ifan
Jag gillade historia faktiskt..

Äger du en Britney Spears CD
Nej...

Har du någon gång spytt bland folk?
Självklart... Spy är kul!

Säg något du alltid tänker på?
Öh... Ost..

Vilken musik tycker du bäst om?
Reggae!!!!

Vilket stjärntecken är du?
Tvilling

Vilken är den pinsammaste CDn du äger?
Får kolla i cd-stället när ja kommer hem..

Sommar eller Vinter?
Höst... Eller sommar då...

Har du någonsin örfilat någon?
Jag slåss inte, då får ja bara stryk

Spelar utseendet roll?
Ja.. Hon måste ha häng på brallorna

Favoriträtt?
Ostmackor!!

Är du för förlåtande?
Ja.

Hur många barn vill du ha?
Noll just nu.. Men kanske nån sen..

När grät du senast?
9 årsen..

Har du kallat din lärare för mamma?
Nej

Vad är dina smeknamn?
Libbe, Libban, Steffi, Kosken

Är du nöjd med ditt liv?
Ja... men inte med mitt jobb

Gillar du dig själv?
Lätt.. I rule!

Är du närmare din mor eller far?
Far.. men ja gillar mamma också

Favorit egenskap hos motsatta könet?
Häng på brallorna.. Alltså röven..

Vad skulle du göra om du fick va motsatta könet för en dag?
Klämma mig på brösten.. eller röven... om ja hade haft häng..

Vad är klockan när du svarar på detta?
04:41

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sylvia

hahah klämma dig själv på röven! HAHAh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback