Men mooooget

Moget att lägga Flogging Molly 14:45 på torsdagen... Helluede va man får dra i sig rom/cola om man ska hinna bli på gött humör så jävla snabbt.... Sen kommer man röja bort hela fyllan och får börja om på nytt tills det är dax gör Korn.. Sen upp till tältet.. Dricka lite till, kolla Timbuktu... Sen upp till tältet dricka lite mer.. Ösa till Svenska Akademien...
Moget att Gentleman och Lamb of God spelar samtidigt på fredagen... Lika moget att lägga Governor Andy kl 04.. Då lär ju ja däckat för länge sen...
Moget att det knappt är några bra konserter alls på lördagen då jag tänkte hålla mig nykter eftersom jag ska köra hem på söndagen.....
Fattar inte idioterna som lägger schemat att dom måste ringa och kolla me mig innan dom bestämmer nått..?
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Hehe... du får supa som faan på lördagen istället o säga till polisen att du tänkte fel o var nykter på fel dag när de tar dig på söndagen!

2007-06-08 @ 23:31:57
Postat av: KoskenkorvA

Sen bara tokhoppas på att dom går på den lätta =D

2007-06-08 @ 23:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback