Skapelseberättelsen

På den sjätte dagen vaknade Adam upp ur bakfylla med huvudet placerat i en spya. Ack vad hans skalle gjorde ont. Han sade; "Herre ge mig en alvedon och två resorb. Amen"
Herren sade: "Ty du skall lida då du har vandrat i alkoholförtäringens dimma. Må du lida. Gå sedan din väg och kom aldrig mer tillbaka förrän du har käkat upp hela din Capricciosa med extra ost. Men ät inte av pizzasalladen, ty den äro förbjuden."
Adam vandrade till Paradiset Pizzeria & Kebab. Där fick han svaret 15 minuter. Ty denna tid känndes som en evighet.
Efter en lång tid av längtan och vällust fick han ta del av den heliga måltiden. Efter han hade betalat för sig sade Pizzabagaren, vid namn Omar-Ormen Ackhad; "Glöm inte din pizzasallad".
Adam vandrade hem till sin två i Majorna där hans sambo Eva väntade. De delade sin pizza i två delar.
"Ät icke av pizzasalladen, ty Herren har förbjudit oss" Sade Adam till Eva.
"Jag äro vegetarian" Svarade Eva och slukade salladen till fullo.
Ond bråd död och olycka drabbade världen.
Adam tog 7'ans spårvagn till Pärleporten. Väl där blev han stoppad i dörren varav vakten utbrister: "Är det där jeans min herre har på sig?"
Adam svarade: "Ack ja, men de äro köpta på SOLO"
Vakten såg att det var gott och släppte in Adam.
Innanför porten flödade vinet och kvinnorna var villiga, men ack så dyra.
På den sjunde dagen vaknade Adam upp ur bakfylla med huvudet placerat i en spya. Ack vad hans skalle gjorde ont. Han sade; "Herre ge mig en alvedon och två resorb. Amen"
Herren sade: "Nope"
Ty Adam reste sig upp och skrek: "Hail Satan, jag ska flytta till Netta och bli alkis"
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Visste att det var något fel i bibelns uppenbarelsebok. Skönt att få rätt verre nu! =)

2007-06-25 @ 02:58:35
Postat av: KoskenkorvA

skriften som kyrkan vill gömma =)

2007-06-25 @ 03:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback