Sleep? No sleep!

Jag sover alltid dåligt efter festivaler, när all sprit går ur kroppen. Och jag får alltid mardrömmar... Eller dom är egentligen inte så hemska men det är så jävla läskigt på nått sätt ändå. I natt drömde jag:

Jag och Julle gjorde inbrott i ett hus (min morfars hus btw). Vi snokade runt och hade oss och då kommer Micheal Chiklis (kännd från The Shield och Fantastic Four). Han börja veva med armarna och säger "Nej nej vafan gör ni.. Ni måste dra" Och då vaknar de som bor i huset... Jag och Julle kutar ut. Huset är redan omringat av fyra polisbilar. Jag kutar iväg som fan upp på en äng men kommer fram till ett dike som är ca 1 meter brett som jag inte vågar hoppa över och blir gripen.
En civilklädd tjejpolis tar mig åt sidan.. Vi går en ganska bra bit och sätter oss på en veranda där min kusin precis håller på och gifta sig och hon börjar förhöra mig om inbrottet.
På andra sidan vägen ligger ett anant hus, stort som satan där det är ett barnkalas i fullgång. Ett stormannaband spelar skitskumma barnlåtar och det är en gubbe med en äcklig mask på sig som leder hela skiten.. Massa barn springer runt och leker och världens största tårta står på ett bord. Bakom det bordet sitter en häxa på en stol.
Hos oss kan man knappt prata på grund av all hög musik.
Då ställer jag mig upp och vrålar "Men håll käften förfan" och dom blir tysta en liten stund. Sen börjar dom käfta med oss och min morbror bli flyförbannad. Sen vaknade jag och trodde på allvar att jag hade blitt gripen för inbrott. Jag låg i min säng och körde ett Malle/Ölja-söndags uppvaknande "Nej nej nej nej nej nej nej nej"

Sen tog det några minuter och jag insåg att ja faktiskt inte hade begått något brott... Det va bara spriten som gick ur kroppen.
Ska bli härligt att vakna upp efter Roskilde... För det är inte kört eller? Nahe, vad är det då?
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg :)

Postat av: KoskenkorvA

tack :)

2007-06-19 @ 23:15:30
Postat av: Lunken

Rehab is for quitters??? Eller inte!!!

2007-06-20 @ 00:00:09
Postat av: KoskenkorvA

Exakt, rehab is for quitters! =)

2007-06-20 @ 00:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback