Bröl

Jag är mentalt våldtagen... Är helt slut i skallen efter min andra dag... Har dock fotat massa idag.. Sköj som fan.. Men jag ahr 4 blixtar runt omkring mig som fuckar upp huvudet och ger mig VM i huvudvärkt.. Men kul som sagt.. Och inte så svårt. Det som är svårast är att få kläderna på dockan att sitta rätt... Och det känns lite bögigt att stryka en killdocka över bröstet för att få tischan att sitta rät... Men men..
Hade tur med bussar och tåg för andra dagen i rad... Åkte buss till centralen.. Missade tåget med 8 minuter.. Fick vänta i 45 min.. Sen hände nått med på vägen så vi kom till 15 minuter försent till Gbg... Fick vänta i 14 minuter på nästa buss.. Tog mig bara 3 timmar att komma hem från jobbet... Kul.... Nu ska ja däcka..
Hejdå

Kommentarer
Postat av: erik

Verkar ju bögjobbigt att pendla med de tiderna. Du får helt sonika köpa dig en häst att pendla med. En rejäl hingst. Det är din grej.

Postat av: Lunken

Köp min bil... du kan hämta den hos mamma o pappa! =)

2007-03-22 @ 09:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback