Då så...

16 timmar senare va man hemma igen... Äntligen.. Och det var en tåg/buss resa utan problem..Första gången denna veckan.. Min rygg är helt efterbliven nu.. Har gått runt som en ostbåge och fotat väskor i 12½ timma... Blä... På tal om väskor.. Köpte du nån väska Hammargren? Fick du dom snygga bilderna vi tog?

Jee jee... Gissa, på en skala från mård till klövdjur, hur glad jag blev när ja insåg att ja hade en pava påskmust hemma...! Joy!

Bult har släppt två nya låtar... Riktigt grymma... in och lyssna!

Nu jävlar ska ja inte gör nånting alls.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Erik

Började nästan gråta för bilderna var så fina. Men nej det blev ingen bag. Mitt konto gav mig ett royal "fuck you"! Ikväll är det skatepunk på stick top floor, be there or ät något för gammal sardin!

Postat av: KoskenkorvA

Shit då lutar det åt sardinprylen.. Ska till Borås och supa... men lördagen är inte så detaljerad än.. vad händer då?

2007-03-23 @ 11:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback