Gäster...

Kom in en dam nu... I full fart stormade hon receptionsdisken och det såg nästan ut som hon var beredd på att belägra hela lobbyn tills hon skulle få säga vad hon ville ha sagt.. De hade vart på nån ABBA-konsert-grej  på andra sidan hamen.. Där GBG-kalaset har sina konserter.. Sen har de gått över Götaälvbron tillbaka..  Hon stirra på mig och skrek:
Dam - "JAG HAR JÄTTEVIKTIGT INFORMATION"
Jag - "Öh.. jaha?"
Dam - "Det är 102 trappsteg upp i början av bron, men bara 98 när man går ner på andra sidan"
Jag - "...?"
Dam - "Så nu vet ni det!"
Jag - "Öh.. tack?"
Dam - "Ja.... Så nu vet ni!"
Jag - "AKTA BAKOM DIG EN NINJA!"

(OBS Det där sista sa jag inte, men jag önskar att jag hade gjort det)
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback