Geniförklarad

Jag är så jävla smart att jag lätt hade kunnat ge Einstein en match... Vi har fått en ny kopiator/fax/scanner/kaffekokare/tvättmaskin/sillstrypare till jobbet.. En allt-i-ett apparat. Och jag tänkte kopiera ett papper. Första som händer är att pappret fastnar nånstans djupt inne i maskineriet. Tar mig några minuter att hitta pappret.. Får inte ut det.. Istället är det nån grej som smätter till mig på tummen så att fingret nästan går av.. Efter att ha kämpat tappert i några minuter lyckas jag knirkla ut papperet ur kopiatorn.. Då får jag inte igen en lucka som jag öppnat.. Våldför mig och sodomerar luckan en stund och den stängs till slut. Då märker jag att min slips sitter fast i luckan... Får öppna den och brottas lite till samtidigt som jag måste hålla min energiska slips i styr. Efter fyra ronder är luckan besegrad. Men displayen visar fortfaranda att pappret jag plockade ut sitter fast.. Chansar och knappar lite på knapparna... Efter några svordommar från både mig och kopiatorn går den till slut motvilligt me på att skriva ut lite papper... Men barnslig som den är så gör den så att halva grejen ja skulle kopiera kommer på ett papper och den andra halvan på ett annat.... Efter en stunds trial and error lyckas jag till slut få mina kopior på det sätt jag vill ha dom....
Jag är ett geni.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback