Kvinnor och män

(Hittade en rolig lapp på jobbet)

Kvinnors svenska i kontaktannonser:
1. I 40-årsåldern = Fyller 50 i år
2. Äventyrlig = Har legat med alla
3. Vältränad = Saknar bröst
4. Medelmåttigt utseende = Ful som stryk
5. Vacker = patologisk lögnare
6. Ständigt leende = Går på droger
7. Emotionellt säker = Går på medicering
8. Femenist = Fet
9. Fri själ = Knarkare
10. Rolig = Irriterande
11. New age = Kroppshår på fel ställe
12. Öppet sinne = Desperat
13. Utåtagerande = Pinsamt högljudd
14. Passionerad = Sjaskigt fyllo
15. Professionell = Bitch

Kvinnors svenska i vardagen:
1. Ja = Nej
2. Nej = Ja
3. Kanske = Nej
4. Vi behöver.. = Jag behöver
5. Jag är ledsen, men = Du kommer att få ångra det här
6. Vi behöver prata... = Nu har du ställt till det..
7. Ok, gör som du vill = Passa dig jävligt noga
8. Jag är inte alls arg = Klart jag är arg, din idiot
9. Vad du är uppvaktande ikväll = Tänker du bara på sex?

Mäns svenska i vardagen:
1. Jag är hungrig = Jag är hungrig
2. Jag är trött = Jag är trött
3. Snygg klänning = Snygg urringning
4. Jag älskar dig = Ska vi knulla?
5. Jag har tråkigt = Vill du knulla med mig?
6. Ska vi dansa? = Vill du knulla med mig?
7. Kan jag ringa dig nån gång? = Vill du knulla med mig?
8. Ska vi gå på bio? = Vill du knulla med mig?
9. Får jag bjuda dig på middag? = Vill du knulla med mig?
10. Dom skorna passar inte till dräkten = Jag är bög

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Japp det stämmer ju bra... o så undrar de varför vi män inte förstår dem!

2007-03-02 @ 02:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback