Människor...

Det kom in en tjej i min ålder nu.. Så här vid 05:30-snåret.. Min första tanke va; "Hon måste jobba som prostituerad". För.. Hon såg ut lite åt det hållet... Eller ganska mycke.. De frågade om detta va Hotell Opera... "Nej" svarade jag.. Sedan frågade dom vart det låg och hur man kom dit.. Jag förklarade vägen och fick svaret "Vi hittar inte här.. Vi är inte från Göteborg.. Vi har vart på Park Lane och så hamnade vi här" Och där hade vi svaret på varför jag trodde hon jobbade som ja ni vet... Park Lane... Vilket jävla ställe.. Om ni någonsin ser mig gå in på Park Lane så skjut mig.

Sen tänkte jag på en annan grej. Om du åker till en annan stad för att festa och ska bo på hotell... Då åker man väl inte direkt till krogen? Ställer man inte in sitt bagage på hotellrummet? Borde dom inte sett att det här inte va Hotell Opera? Detta är ju förfan en båt.....
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback