Warpdrive.se

Man kan fan slå ihjäl många timmar på warpdrive alltså...
-----------------------
<RedBeard> lite åt: "hur många surrealister behövs det för att byta en glödlampa?"
<RedBeard> "fisk"
-----------------------
<Chunkie> pølsemanden nede på torvet han har fandme den største og lækreste pølse jeg nogensinde har set
<Chunkie> og jeg har set en del pølser
<jj> cpdansk
-----------------------
[Scanner] Ey, vet ni vad det kallas när mammans blod är RH- och barnets EH+, så att det blir en abort?
[sander] Spontan abort?
[Don] Spawnkill.
-----------------------
<@Stock> nu har jag testat brandlarmet
<@Stock> med "jag" menar jag brödrosten och med "testat" menar jag väckt varenda pensionär i huset
-----------------------
[20:07] <RAMPKORV> När min mamma jobbade på akuten så fick hon in en tjej en gång som hade stoppat upp en oxfilé mellan benen, men inte fick ut skiten.
-----------------------
<@meffe> På korvkiosken i Ulricehamn gör man reklam för "Dagens special: Göran
<@meffe> Persson och Pär Nuder".
<@meffe> Vadå Göran Persson och Pär Nuder?
<@meffe> Ja, en tjock och en pucko.
-----------------------
< mi5ja> problemet med demokrati är att alla får rösta
-----------------------
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback