Ärligt stulet

Detta hitta ja i CrazyHappy's blogg. Och eftersom jag inte har nått annat för mig så why not.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Rantens Hotell - Falköpng <- Får så klart tag på en Hotell Guide, vad annars?

2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
Telefon <- Yepp

3. Vad var det senaste du såg på tv?
MacGyver <- Rules!

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
0605 <- 0553

5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Jobbar <- Skjut mig

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? 
Gick låsrunda <- På jobbet såklart

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här utmaning?
Min egna blogg <- Sen hitta ja denna

8. Vad har du på dig?
Kostym <- Skjut mig

9. Drömde du något inatt?
Men hallå, vart ska jag börja? <- Säters Mentalsjukhus nästa

10. När skrattade du senast?
Minns inte <- Jag skrattar aldrig

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Inget <- Jävligt ful reception

12. Har du sett något konstigt på sistone? 
Men hallå, vart ska jag börja? <- Ser bara konstiga saker på jobbet

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Jag börjar faktiskt bli lite trött på den <- Utamning? Inte direkt svårt..

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
The Benchwarmers <-
IMDB helt okej söndagsfilm

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En butler vid namn Jevees <- Kanske två...

16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om dig.
Jag är faktiskt rätt smart <- ÄR JAG VISST DE!

17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? 
Alla flugor skulle DÖ <- Hate them

18. Tycker du om att dansa?
Nej, gör du? <- Eller jiggen efter några öl funkar ju..

19. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka.
Pojk - Viveka <- Dom ska lära sig från början att det är en hård värld vi lever i
Dotter - Rövnylle <- Dom ska lära sig från början att det är en hård värld vi lever i

20. Vilka personer vill du ska svara på dom här frågorna? 
Ingen som har nått vettigt att göra <- w0rd!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback