I knew it...

När jag kom till jobbet så var jag beredd på att det skulle krylla av ca 700 aspackade människor. Men ack nej... Nästan alla hade gått när jag kom.. Räknade till att det va 13 personer kvar. Hurra tänkte jag och blev lycklig över att jag kommer ha en lugn kväll. JINX JINX JINX! Nu sitter det 7 aspackade människor i receptionen istället och sjunger och lever rövare och är högljudda och håller snart på att bli..... Historia...

Det är nått med fulla människor som är över 40 år... Dom är inte ute så ofta som en själv. Men när de väl är ute så tar de igen allt på en och samma utekväll.... Fulla äldre gubber är jobbiga i början av kvällen. I alla fall påfrestande för tjejer som jobbar på restauranger och i barer. Men på nätterna så är de så jävla fulla att de somnar direkt.
Fulla tanter är fan pissjobbiga hela jävla tiden.. Gälla röster som skär sönder stål...
Men nu verkar de vara på väg här ifrån... Fyfan va skönt. Får väl sitta och våndas tills de kommer tillbaka i natt.. Ännu fullare, ännu jobbigare.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback