Lugnet före stormen

Det har än så länge inte hänt ett piss på jobbet. Underbart. Visade runt två asiater och försökte gissa va dom sa när de försökte prata engelska... Det är väl det enda ja gjort än så länge. Men det lär jag få igen imorgon. Ska va middag och mingelbuffé för en si så där 700 pers eller nått imorgon. Snacka om att det kommer va kö på toaletterna... Verkar som att det inte kan gå en vecka utan aspackade människor på detta jobbet... Urk... Skulle inte förvåna mig om karma kastade in några "hej-vi-är-förbannade-för-att-restaurangen-är-abonerad-och-vi-får-ingen-mat" människor också.... Vad har jag gjort mot karma egentligen? Först slut på kontot (ligger minus 70kr), sen jobbar ja när Svenska Akademien spelar, sen missar jag Toy Dolls på Augustibuller, sen lite andra grejer.... Sen allt det här...

Sweet propane take me away!

Om någon vet när Malmö Reggaefestival är så säg gärna till... Gärna en fungerande hemsida där man kan kolla artister också... Eller om den heter Swea Reggaefestival nu för tiden kanske... Who cares.. Hittar inget på nätet om någon av dom.

Nu ska jag gotta mig med en timma MacGyver!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Hmmm hittar inget om ngn reaggeaaeaea festival här nere heller!
http://www.aftonbladet.se/vss/malmo/story/0,2789,1074055,00.html
Där står det om de som kommer vara o det e de vanliga... malmöfestivalen och möllefestivalen!

2007-05-22 @ 17:07:13
Postat av: Lunken

Kollar Malmöfestivalens hittils klara artister, de som du kanske har intresse av är:
Testament, Sahara Hotnights, Promoe, Timbuktu, Anna Ternheim (du lyssnar ju på konstig musik så).
För egen del så e det bara Testament som känns intressant hittils men det kommer att tillkomma hur många band som helst!

2007-05-22 @ 17:23:01
Postat av: KoskenkorvA

Förra året körde dom Malmö Reggaefestival =) Eller Swea Reggaefestival.... som den också kan heta.. tror dom kör i år igen... Frågan är bara när och vart =)

2007-05-22 @ 19:28:44
Postat av: Lunken

Jag var inne på en reggaesida som det stod om 2006 års festival som gick i början av juni men det står inget om en festival iår nånstans så hoppas inte för mycket! Står inget på malmo.se heller!

2007-05-23 @ 09:38:33
Postat av: KoskenkorvA

Ja hitta nån länk... Men hittar den inte längre.. Stod iaf att det skulle va en festival 2007... men länken till själva festivalen funka inte.. Vilket är skumt eftersom ja har för mig att det va en ganska stor succe förra året.. de va det iaf i gbg...

2007-05-23 @ 09:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback