Oi Oi Oi

Satt på 7eleven och väntade på att Sylvia och Malle skulle ta ut pengar. Vid bordet jämte satt det 3-4 unga invandrarkillar och lekte stöddiga. Jag själv är ingen bråkstake, undviker slagsmål så mycket ja kan... För jag får bara stryk... Men dessa killar såg ut att va sugna på att dansa Muhammed Ali dansen. Men in kliver Jonas, Källvik och Roddan. Alla tre har samma frisyr som mig (enbart pga ekonomiska och behändiga själ), helt rakade huvuden. Fram kommer Malle och säger; "Jasså, här står 4 helrakade killar". Jag har aldrig sett 3-4 kickers fisa iväg från ett ställe så jävla snabbt som dessa "coola" killarna gjorde. Det va fan kul... Fast hade det blitt slagsmål så hade vi förlorat fett... Peace & Love förfan.. Bless!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

I Malmö hade de plockat dig innan de andra kommit eftersom du såg dem måste du ju tittat på dem och det får man inte här nere! =) Om jag varit med hade vi varit fem killar med "stubbat" hår! =)

2007-05-05 @ 16:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback