Sjukvårdsrådgivningen

Jag hade tics i ögat i en si så där 15 dagar i rad. Så jag mailade Sjukvårdsrådgivningen och frågade vad som va fel. Fick dels detta som svar:
"Om besvären från ögat inte ger sig trots att du försöker påverka din livssituation, så har man prövat ett nervgift som kallas botux, som kan få berörda muskler att slappna av, med i många fall positiva resultat."
Inte så jävla sugen på botux dock... Så jag kör nog på deras andra råd som va att kanske inte jobba så jävla mycket som jag gör. Stress smesch.. Det är fan snart semester!! Wohoo!!!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Daniel

Har du fått igenom din semester?

2007-05-07 @ 17:46:08
Postat av: KoskenkorvA

Njae.. vet inte än.. men ja tror ja får de =)

2007-05-07 @ 19:38:31
Postat av: Lunken

Botox rulez... fråga Lindah Rosing... hon e besatt av det! Du kanske kan få bröstinplantat på köpet oxå! ;)

2007-05-07 @ 21:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback