Smelly cat

Vart i Thn och jobbat hela dagen.. Inte gjort så mycket men det va ändå en hel del springande mellan byggnader.. Och i värmen så blir man svettig. Jag luktar fan massgrav just nu. Till och med alkisen som satt jämte mig på vagnen hem luktade godare... Han började dessutom snegla konstigt på mig efter halva resan.. Lite som "Men vänta nu... Det... Det är väl jag som ska lukta illa.. Eller?" Efter ett tag blev ja irriterad på hans sneglande och va nära på att ställa mig upp och hota honom genom att säga nått i stil med "Jag är från Netta, en dräng med Baretta.. så PASSA DIG!" Men jag är kass på att hota folk.. Kass på hela den där Jag-ska-nu-vara-elak-mot-dig biten.. Så ja chillade istället.
Men nu jävlar ska jag duscha!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback