The day of doom

Haft en skolklass här i två nätter.. De har faktiskt skött sig bra.. Bättre än jag trodde. Men samtidigt är jag glad över att de åker hem.. KoskenkorvA gillar nämligen när det är lugnt och stilla på hotellet. Såg fram emot en fin avslutning på veckan. Vad ser jag på dagens ankomster? En fritidsgård ska bo här i 2 nätter................... Ett 30-tal skrikande ungar.. Igen... <--- Skrivpaus pga gråt och lip ---> Åååhhh... Jag kommer dö.

Tv'n började självklart fungera precis efter MacGyver. Karma varför gör du så här mot mig? Ingen MacGyver... Massa skrikande ungar... Jag som till och med källsorterar!!!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Känn dig hedrad... MacGyver behövde antagligen en del av din tv till att fixa ngt under programmet så han lånade den... sen mekkade han tillbaka den när han räddat världen!

2007-05-27 @ 20:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback