Våld & Kröka

Min arbetsnatt än så länge kan sammanfattas med Träskfettas låt - Våld och Kröka.
En snubbe som är kalaspackad, druckit flytande karate hela natten.. Först kom han från restaurangen en vånging upp, gick ner i källaren... Åkte hiss till våning fyra.. Gick ner till våning tre.. Åkte hiss till källaren.. Jag gick ner för att prata med honom.. Då stod han och snackade allvar med en dörr. Efter att ha förklarat för honom i 10 minuter att hans rum låg en våning upp så fick jag med honom dit. Sen rymde han och gick in i någon annans hytt. De vill inte ha honom där så dom försökte få iväg honom. Hans kompis hittade honom och vi fick till slut ner honom till hans rum. Men sova va inget alternativ för detta geniet.. Upp igen.. Hans polare försökte övertala honom att gå och lägga sig. Han svarade med att smocka till sin polare i ansiktet. Sen följde den obligatoriska brottningsmatchen. Jag hängde som en liten ryggsäck på snubbens rygg medans våran hovmästare kom från andra hållet och röt till på skarpen.. Då lugnade han ner sig och vi fick in honom på rummet. Jag ringde hit Securitasvakten sen tog vi ett snack med killen igen... Nu har hans rumskompis kommit också så det hela har lugnat ner sig för stunden...
Så vi får väl se vad som händer i natt.. Förhoppningsvis somnar han.. Annars är det Polisen som gäller!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback