Alla barnen..

..va ute och festade utan Kosken. För han jobbar.

Nu blev jag deprimerad.

Jag hade ju planer att lira upp en go tjänst på vårat café i sommar. Drog ett snack med högste chefen och han sa följande:
"Det är okej för mig, hör med hon som är ansvarig för cafét. Säger hon ja så kör vi."

Nu snackade jag me caféansvariga som i sin tur snackat med högste chefen och till henne har han sagt:
"Nej han ska inte jobba på cafét, han ska jobba på bokningsavdelningen."

På vårat personalmöte så visade en enkät att personalen tycker att informationen är kass på jobbet. Ingen får reda på nått om nått. Högste chefen kunde inte förstå varför hans personal tyckte så. Han informerar och informerar.
Men att säga en sak till mig sedan vända på steken och säga en helt annan sak till en annan gällande mina arbetsuppgifter för nästa år. Wtf? Undra hur personalen kan tycka att det är så dålig information här när allt är så glasklart.

Seriöst nu. Någon som har ett jobb till mig? Jag kan lätt lira runt som copy-lärling eller assistent av nått slag i början och jobba mig uppåt. Tar gärna ett jobb som innefattar mycke skriva.
Låt er inte luras av min hypokondriska dyslexi. Jag kan stava om jag verkligen vill.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback