Äntligen Måndag!!!

Äntligen måndag. En ny vecka av ledighet.
Eller... Ledig och ledig. Veckan går i bärhjälpens tecken. Syrran ska flytta. Så det blir till att kånka på saker.

Gogol Bordello på fredag!!! Nice!!
Enda jobbiga är att jag inte vet NÅGON annan som ska på konserten. Alla andra drar på Volbeat. Så... Jag kommer antagligen få gå själv, igen.
Någon som läser detta som ska på Gogol Bordello på Chalmers?? Får ja hänga med er?

Denna natten har vart sjukt seg. Och chefen avlöser mig inte förens 07:45 med andra ord någon gång mellan 08:00 och 08:30.

Ordbajsets mästare har slått till igen.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: ellan

När spelar dem på fredag och finns det biljetter kvar? Vet att jag hörde dem i dimman hos Roddan en gång och att jag tyckte att de var sjukt bra, vet dock inte om det kommer att vara så utan tre liter rödvin innanför västen, men det kanske är värt att chansa =)

2007-11-26 @ 10:07:25
Postat av: Lunken

Ellan... gå inte på det... tre liter rödvin är minimumgränsen för gogol... gå på volbeat istället! =)

2007-11-26 @ 17:41:55
Postat av: malin

åhh steffi sorry men jag sviker dig också.
gogol är iofs kung, men volbeat är liiiite bättre!
utgång lördag med kanske? ska vara i gbg hela helgen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback