BAFS

Fan va seg man är idag.. Hade en jävligt bra helg.. Grymt kul... Fan längesen jag tyckte att en festhelg va så rolig.
Söndagen gick i pizzans tecken... Först käkade jag en pizza.. Och eftersom Foppa fick dra tidigare för att hinna med bussen till Norge så blev hans pizza över.. Den gick åt under natten när jag satt uppe och vände dygnet...
Och nu är man tillbaka för att vila upp sig en vecka på jobbet. Känns på sätt och vis skönt..
5 jobbveckor kvar... Sedan stänger hotellet för ombyggnad i 4 månader. Ännu inget klart över vad ja ska göra i mars och april... Men det löser väl sig får vi hoppas.

Varför försöker ingen få in Seinfeldt-frisyrerna på modet igen? Krulliga hockeyfrillor snygga flintar så långt ögat kan nå.. Om man skulle va lite orginell och starta en mode-blogg kanske..

Foppa satt på Kellys och tittde på en meny över Glassdrinkar och frågade om glas verkligen stavades med två S..
Den meningen kan man sammanfatta våra fyllor med... På nått sätt så blir det alltid ganska galet när Foppa är på besök eller när jag är uppe och hälsar på honom. Senast jag va i Oslo så slutade det med att jag och Foppa lagade en punktering på en främmande persons cykel kl 05 på morgonen... Rnd Rnd Rnd.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback