Die!!

När det kommer till att dö på film, då är fan indianerna bäst. De kan bli skjutna och ramla av en häst med stil.
Tyskarna där emot ser ut som en skvadron medel svenssons som tagit fyra nubbar för mycket på midsommarafton och faller som furor ner i ett framstupat sidoläge... Eller framsidat stupoläge...

Ibland orkar jag inte med mig själv. För det mesta tycker jag själv att det bara är jag som är normal, men inte nu.
Nu orkar jag inte med mig... Skulle värma lite mat i min ensamhet. Köket har så snällt lagt undan lite köttfärslimpa åt mig som jag tänkte leka med.
Ställde tallriken i mikron och vred på... Det hela blir klart och jag ska plocka ut fanskapet. Hurra, asvarm sås över hela handen. Jag rycker till reflexmässigt och spiller självklart ännu mer innan jag får in tallriken i mikron igen.
Det härliga är att mikron står inne på chefens kontor. Hoppas du gillar köttfärslimpa chefen... Enda doften som existerar där inne nu...
Man kan tro att någon har sprängt Kicki Danielssons magsäck i rummet efter att hon vart på en Falukorv and Sälspäck - All you can eat buffet.
Finns inte så mycket mer att göra än och börja torka upp allt. Självklart tar pappret slut och jag riktigt hör hur Karma står utanför och skrattar åt mig.
Så går det när man hatar mänskligheten antar jag.

Jävla danskar.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback