En rubrik utan dess like

Min chef är på mig om vad jag ska göra när vi bygger om hotellet. Tror han tycker jag är lite lat, men wtf? Jag kan inte göra mer än vad jag redan gör. Är på min förra chef om att få jobba inne på spel varje gång jag träffar honom. Men dom kan inte ge några svar förens senare i år.... Vad mer kan jag göra från min sida? Nada.
Vi ska även öppna ett café här... Har nu lämnat in ett förslag om att jag ska få börja jobba där... Och eventuellt, om det funkar jobba kvar där. Vet inte om jag nämnt det innan men min motivation för att jobba natt på hotell börjar tryta lite....
Ni andra som har seriösa jobbförslag får gärna höra av er.. Jag tar det mesta... Kan vakta ingången till en grotta, rasta din hund, jonglera dina bollar...
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback