Gäster...

För det mesta när jag använder mig av denna rubriken så brukar ja spy galla över hur jävla korkade gäster jag har.
Men denna gången tänkte jag överaska.. Tre killar från värmland bor här i natt. Hade en äldre personer, säg en 40-talist sett dem så hade de klassats som bråkstakar eller narkomaner. De har ju trots allt skägg och tattueringar.
Med andra ord så ser dom ut som de flesta av mina polare.
Hur som helst så är dom jävligt trevliga och jag började snacka med en av dom. Visade sig att hans kusin sjunger i reggaebandet Eisa Peittää som nu för tiden heter Snakkas Kapell. Och att han själv spelat gitarr i nämnda band för en herrans massa årsen.
Några av mina polare skulle göra Eisa Peittää's hemsida för några årsen...
Vi kom fram till att det är en liten värld vi lever i.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback