Jag blir så trött..

Jag gillar inte när min hjärna tar egna iniativ. Blir extremt fundersam när jag inser att jag gjort saker och inte minns det. Sånt kan va farligt, speciellt när det är min hjärna vi pratar om.

Borde kanske sysselsätta den mer. Lära den engelska så jag slipper låta som Joe "Hej jag har rest jorden runt några varv men pratar fortfarande engelska med svenne-brytning" Labero.
Synd för Joe att han reste åt fel håll och landade i en tysk frisörsstol anno 1984.

Hatar att jag fortfarande inte har några hörlurar till min mp3-seplare. 16 bussen utan musik är lika roligt som att kolla Boston Maraton i slowmotion.
Vet redan hur det kommer bli. Ett jävla as med Big Brother-intelligens kommer sno den sista sittplatsen i bussen mitt framför snoken på mig och håna mig hela resan hem med ett Ernst Kirchsteiger-flin.
Själv kommer jag stå upptryckt mot rutan och bli antastad i röven av varenda jävla Chalmerist som ska knö sig förbi.
Och allt detta utan musik.

Nu blev jag deprimerad.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback