Junkie motherfu*ker

Tror jag träffade på den girigaste uteliggaren/knarkaren någonsin förra lördagen.
Jag stod utanför Kellys på Andra Lång och chillade med några polare innan det var dax att bege sig in i lokalen för mer blaskig Carlsberg Hof för 29:- Då en man av ytterst tvivelaktig karaktär kom fram.
"Har du fem kronor jag kan få?"  Spottade han ur sig så att hepatiten flög åt alla håll. Snabbt som fan ville jag bli av med honom så ja gav honom en femma.
Gubben tar emot myntet och står kvar varpå jag säger. "Du har fått en femma, du kan gå nu" Då har aset närver att säga "Har du inga mer pengar?" och låter nästan förbannad. Jag jobbar för mina pengar och han ska fan va glad att jag delar med mig.
"Ta femkronan och dra åt helvete innan jag tar tillbaka den" tyckte jag med en ganska irriterad röst.
Han tittade på mig med hat, sen gick han. Det enda jag kännde efteråt va: Fan va gött att be någon man inte gillar att dra åt helvete.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback