Karmas bitch

Jag håller på med ett test. För att se om jag är karmas ultimata bitch.
När jag klev på bussen till jobbet så tappade en man 200:- på golvet. Om jag hade velat så hade jag lätt kunnat sno dem. Men eftersom jag är en ärlighetens ryttare så gav jag mannen pengarna utan att blinka.
Pluspoäng. Karmapoäng.

Logiskt sett så kan man tycka att efter denna goda gärning så bör min arbetsnatt flyta på utan några som helst större problem eller jobbiga incidenter.
Nu återstår det bara att vänta och se ifall karma är där med uppercutten eller inte.

Det började bra i alla fall. Chefen kom ner med en julmust och en kopp kaffe till mig att avnjuta medans jag kollar MacGyver 03:45 i natt.

Jag har haft en hel del besökare på bloggen några dagar i rad. Kul som fan!! Tack!

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Lunken

De besökarna är nog jag... jag kollar 100 ggr hemifrån och 10 ggr i skolan varje dag! =)

2007-11-24 @ 14:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback