Pheeeew

Sölta skrämde skiten ur mig innan.
Jag har ju gått och haft ångest över att jag trodde jag glömde stänga av en platta på spisen. När jag öppnade dörren så luktade det lite åt det brända hållet och jag störtade in i köket som en hyperaktiv oxe. Där stod Sölta och gjorde varma mackor...
Phew.....

Fan. Fem nätter kvar att jobba. Ångest.
Önskar nästan att en alkis kommer och drämmer till mig med en pava Aurora i nyllet på vägen till jobbet ikväll så ja kan sjukskriva mig ett tag. Men det lär inte finnas en enda alkis i stan som offrar en flaska fulvin på en nattportier.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Kunde du inte ringa ngn av dina sambos som kunde kolla spisen? Har ni inte micro?

2007-11-22 @ 00:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback