Putte på E, Timander på G

Går Patrik Ekwall till samma perukmakare som Lars Adaktusson? Det var ett tagsen jag läste igenom Svea Rikes Bok Om Saker Du Inte Får Göra För Då Kommer Snuten. Men borde inte deras "frisyrer" va olagliga? Förargelseväckande beteende.

Fotbollsgalan imorgon. Inte för att jag tänker kolla. Är inte ens intresserad av den.
Hatar när människor som inte är roliga står på en scen och läser upp skämt som någon snittsig manusförfattare från Östermalm skrivit under en praktig bakfylla.

Galor är fan något som borde förbjudas. Eller kanske inte.. Vad skulle Alice Timander göra om det inte fanns galor och premierer. Är det någon som sett Alice Timander när det INTE vart en stor premier av något slag?
Det enda jag egentligen vet om henne är att hon innehar det svenska rekordet i antalet plastikoperationer. Men hon är säkert schysst.

Note to self - Maila SAOL och be dem ändra stavningen på juste till schysst. Enkel logik.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Kommer Alice på fotbollsgalan ikväll blir jag imponerad eftersom hon är död sen ett tag tillbaka! =)

2007-11-12 @ 11:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback