Rubrik som inte är i kursiv stil

Jag hatar rubriker...

Fick en grym sida av Ølje som jag va inne och kollade på.. Äntligen börjar ja få lite idéer så jag kan göra klart mina gaddningar någon gång.. De jag har på baksidan av överarmarna verkar kunna bli klara så fort jag får en tid i studion.. Och vänster underarm är inte långt efter.
Sen har jag börjat stava allt sämre och sämre.. Min hypokondriska dyslexi peakar av någon anledning. Som nyss när jag skulle skriva 'gaddningar' så skrev jag förs 'daggningar' och man kan lätt - (här skrev jag lärr först..) - undra varför.
Och när jag skriver analogt, med papper och penna så kan jag sitta i några minuter och fundera på vafan jag precis skrev...
Kan det ha något med att jag blev tappad bakom en vagn som liten... Och att vagnen sen började rulla och körde över mig.. För att sen backa tillbaka och köra över mig en gång till?
Och jag undrar varför jag börjar så många meningar med ordet 'och'.

Jag har haft sjuka drömmar de senaste två dagarna.. Tror det har med att jag tokläst Jontas
blogg det senaste.. För hur ofta drömmer jag om Ronny??
I alla fall va vi på en stor båt i äkta Waterworld-anda och röjde.. Malle va med på ett hörn också.. Och Bogesundsskolan i Ulricehamn.. Av någon anledning... Skumt eftersom jag aldrig gått på den skolan.

Bla bla bla bla.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback